PES یک شبیه ساز قدرتمند فوتبال است. شرکت کونامی در سال های اخیر برای بازی PES همواره از موتور قدیمی و تغییر یافته PS2 برای نسخه های جدید این بازی بهره می برده. اما سال های اخیر در رقابت با شرکت خوش ساخت EA و بازی FIFA دچار مشکل شده است که همین دلیل باعث شده که این شرکت روی به استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine نموده است. این موتور جستجو می تواند به کلی ساختار بازی PES شما را چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد.

 

هم اکنون شرکت کونامی تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Pes 2014 منتشر کرده.  در این تریلر به بررسی موتور گرافیکی بازی که مشتق شده از موتور Fox Engine می باشد را به ما نشان می دهد. در تریلرجدید گیم پلی بازی PES 2014 می تونید به مشاهده گیم پلی بازی PES 2014 از جمله گرافیک بازیکنان و استادیوم ها ، کنترل توپ توسط بازیکنان ، فیزیک بازیکنان ، انواع حرکات و دریبلینگ بازیکنان ، حرکات تک به تک ، تاکتیک های تیمی در دفاع و حمله ، پیشرفت هوش مصنوعی دروازه بانان ، شیوه جدید بازی ترکیبی و … بپردازید. شما هم اکنون می توانید تریلر جدید  را از سایت ورود ممنوع دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 16 تير 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

سلامت نیوز: برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی و غیر منـصـفانـه تلقی کنـنـد!

jwkcjrqhemmup2okktmp ۵ روش برای اینکه کسی را عاشق خود کنید

 

بـه بـازی گرفتن احساسات دیگران کار نـا پـسـندی است بـخـصوص کسانی که بسیار دوستتان دارند.

خیلی خوب میشد هر کسـی را کـه خـواهان او بـودیـد سـهـل و آسـان بـه دست میاوردید بدون آنکه نیاز به نقش بازی کردن داشته باشید.

اما متاسفانه دنیای واقعی همیشه اینگونه عمل نـمـیکند.

بعضی وقتها شما به امید بدست آوردن فرد خاصی ماهها خود را به آب و آتش میزنید به عشق او زنـدگی میکنـید و حسرت داشتنش را میکشید و عاقبت بدون ثمر و نتـیجـه ناکام می مانید.

و آنـجاسـت کـه راهـکـارهـای ذیل ناگهان همچون موهبتی آسمـانـی جـلـوه گـر خـواهند شد.

البته توصیه های من سحر و جادو نبوده و آنگونه نیز نمیـبـاشـدکه شخصی را برغم خواست و میل باطنی و با بکارگیری این تکنیکها وادار بـه آن کند که دلباخته و عاشق شما گردد.

کاری که این تکنـیـکها انجام می دهند شـانـس و اقـبـال را بمقدار زیادی به سود شما افزایش می دهند.

آیا این کار شرورانه و نادرست است؟ من اینطور فکر نمیکنم بنابراین به مطالعه خود ادامه دهید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi


Power Translator 12 [www.MihanDownload.com].jpgامروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما یادگیری زبان برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند و وقت خود را صرف یاد گیری زبان نمایند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی نظیر دیکشنری استفاده می کنند. البته داشتن یک دیکشنری کامل در هر کامپیوتر ضروری است زیرا ممکن است در طول روز شما با کلمات و جملات خارجی بسیار زیادی در محلهای مختلف و به خصوص در اینترنت رو به رو شوید که قادر به ترجمه ی آنها نباشید در اینصورت راحت ترین راه استفاده از نرم افزارهای دیکشنری است. تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای مترجم نرم افزار های مختلفی ساخته شده اند مانند بابیلون ، مترجم گوگل و ... که البته سایت ورود ممنوع سعی کرده است تمام این دیکشنری ها را برای کاربران خود قرار دهد اما امروز دیکشنری را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که اکثر سایتهای ایرانی آنرا برای فروش قرار داده اند.
حتمآ در سایتهای مختلف این تبلیغات را دیده اید ترجمه متنهای طولانی در عرض 3 ثانیه ، حتی متنهای روی کاغذ بدون نیاز به تایپ ، مترجم قدرتمند متنی و ... تمام این تبلیغات مربوط به نرم افزار Power Translator بوده که سایتها آنرا با قیمتهای بالایی به افراد میفروشند. اما امروز در سایت ورود ممنوع این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود شما کاربران عزیز قرار داده ایم. این نرم افزار قادر است تا علاوه بر لغت و جملات کوتاه، متن های بسیار طولانی را که به زبانهای مختلف هستند را با کیفیتی بسیار عالی ترجمه کند. دلیل اینکه این نرم افزار را قدرتمند ترین نرم افزار دیکشنری جهان می دانند آن است که قادر است از 16 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی کند و بر خلاف نرم افزارهای مشابه ترجمه را بدون اتصال به اینترنت و در کمترین زمان ممکن انجام دهد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی این نرم افزار که کاربران را جذب خود می کند توانایی ترجمه ی وب سایتهاست که در کمتر نرم افزار دیکشنری شاهد هستیم که اینکار با کیفیت بسیار خوبی انجام شود. در ایران این نرم افزار از طرفداران بسیار زیادی بر خوردار است زیرا این نرم افزار می تواند به راحتی زبانهای انگليسي ، عربي ، چيني، فرانسوي ، آلماني ، روسي، اسپانيايي، تركي، ايتاليايي، ژاپني، كره اي ، هلندي، عبري ، لهستاني و اكرايني را به زبان شیرین فارسی و نیز به یکدیگر ترجمه کند. امکانات و کاربردهایی که ذکر شد تنها تعداد اندکی از قابلیتها این نرم افزار می باشد که در اینجا توضیح سایر آنها امکانپذیر نبود اما شما در صورت کار با آن به راحتی می توانید با تمام امکانات آن آشنا شوید زیرا نرم افزار دارای محیط ساده ای است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

Test Iq با این تست هوش، IQ خود را مشخص کنید

تست IQ: اگر فکر میکنید که خیلی باهوش هستید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 پژو 308 رونمایی شد + تصاویر

پژو ۳۰۸ یکی از محبوب‎ترین محصولات این خودروساز فرانسوی است. بدون شک نمی‎توان شباهت ۳۰۸ جدید با پژو ۲۰۰۸ متعلق به کلاس کراس‎اوور را انکار کرد.

 

پژو ۳۰۸ یکی از محبوب‎ترین محصولات این خودروساز فرانسوی است. بدون شک نمی‎توان شباهت ۳۰۸ جدید با پژو ۲۰۰۸ متعلق به کلاس کراس‎اوور را انکار کرد. نمای جلوی این خودرو به لطف بهره‎گیری از چراغ‎های LED و طراحی زیبای کاپوت و طرح جدید چراغ‎های مه‎شکن، بسیار زیبا و پویا به نظر می‎رسد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 بازیگر نقش فیروزه از سریال حریم سلطان جدا شد! + عکس

بازیگر نقش فیروزه از سریال حریم سلطان جدا شد! +عکس

 

جانسو دره بازیگر نقش فیروزه ،دختر ایرانی که در مدت کوتاهی سلطان سلیمان عاشق و شیفته زیبایی او می شود و سال ها کنار سلیمان می ماند و بزرگترین عشق سلیمان پادشاه عثمانی میشود پس از گذشت سال ها با نشان دادن خالکوبی او به سلطان عثمانی رازش مشخص شده !



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi
ارسال در تاريخ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi
ارسال در تاريخ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 he14742 شب امتحان چی بخوریم؟

بسیاری از دانش ‌آموزان روزهای پیش از امتحان را تا حد امکان به مطالعه می ‌پردازند و تصور می‌ کنند که غذا و استراحت مانع مطالعه می ‌شود، در صورتی که با تغذیه صحیح می ‌توان بازده فکری را افزایش داد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 با انجام این تست می‌توانید به برونگرا یا درونگرا بودن خود و خواستگارتان پی ببرید. شما خودتان جزو کدام گروه هستید؟ از آن برونگراهای دوآتیشه که اصلا و ابدا با تنهایی کنار نمی‌آیند یا از آن درونگراهایی که فقط در گوشه عزلت خودشان خوش هستند؟ یا شاید هم میانه‌رو باشید. اما به‌طور معمول اکثر انسان‌ها به سمت یکی از این ۲ قطب تمایل بیشتری دارند.

ra4 1691 با این تست همسر بهتری انتخاب می کنید!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 کتاب آموزشی که برایتان آماده شده حاصل ۸ ماه زحمت آقای رحمانی می شود و از منابع معتبر آموزش گیتار خارجی برگرفته شده است. در این کتاب با موسیقی و نواختن گیتار در سطح متوسط البته بصورت تئوری آشنا خواهید شد.

Guitar Haftegy.ir  دانلود کتاب آموزش گیتار به زبان فارسی   pdf

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 شاهنامه ، اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی، یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های جهان، مهم‌ترین نامهٔ اندیشهٔ سیاسی ایران‌شهری در دورهٔ اسلامی ، شاهکار حماسی زبان فارسی و حماسهٔ ملی ایرانیان و نیز بزرگ‌ترین سند هویت ایشان است، چنان که ضیاءالدین ابن اثیر آن را قرآن ایرانیان خوانده‌است.

 
shahnameh دانلود کتاب شاهنامه فردوسی بصورت کامل


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

288071 806 نام 8 کاندیدای نهایی انتخابات + بیوگرافی

صلاحیت برخی چهره های مطرح از سوی شورای نگهبان احراز نشد:اکبر هاشمی رفسنجانی، اسفندیار رحیم مشایی، سعیدی‌کیا، کواکبیان، منوچهر متکی،علی فلاحیان، اکبر اعلمی، پرویز کاظمی، صادق واعظ زاده، علی‌احمدی،زاکانی، حسین نصیرزاده، حسن سبحانی‌نیا و…



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi
 دانلود Kangaroo Mob 2012 مستند انبوه کانگوروها

|مستند ( Kangaroo Mob ) محصول 2012 PBS  با کیفیت HD 720p|


مستندی که برای شما آماده کرده ایم ، نگاهی ویژه به زندگی کانگوروها در استرالیا دارد. حیواناتی که پس از یک دوره خشک سالی از حیات وحش استرالیا به پایتخت این کشور مهاجرت می کنند.این مستند زندگی کانگوروی مادر به نام Madge و دو فرزندش Sonny و Alice را روایت می کند
کانگورو در استرالیا و گینه نو زندگی می‌کند. کانگورو می‌تواند به کمک پاهایش پرش‌های بلندی انجام دهد. طول این پرشها به سه متر هم می‌رسد. دم کانگوروها بلند و عضلانی است. نوع ماده دارای کیسه ایست که نوزاد کانکورو پس از به دنیا آمدن به داخل آن رفته و در آنجا از شیر مادر تغذیه می‌کند تا به رشد کافی رسیده و قادر به زندگی در بیرون کیسه شود. نوزاد کانگورو در هنگام تولد جثه‌ای بسیار کوچک دارد که قطر آن از دو سانتیمتر بیشتر نمی‌شود.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

در این مطلب، سری جدیدی از تصاویر سوژه های داغ و خنده دار وطنی را در اردیبهشت ماه برای شما عزیزان آماده کردیم که امیدواریم لذت ببرید.

733818 455359334537941 852845298 n سری تازه از تصاویر داغ سوژه های خنده دار وطنی   اردیبهشت ماه



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi
سری جدیدی از اس ام اس های خنده دار و بمب خنده را در اردیبهشت ۹۲ برای شما عزیزان آماده کردیم که امیدواریم لذت ببرید.
khnd11 اس ام اس های خنده دار و بمب خنده 92
 

من بچه بودم آرزو داشتم مادربزرگم بزاره دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم !
یه همچین آدمی قانعی بودم من !
::



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

%D8%A7%D8%B3 %D8%A7%D9%85 %D8%A7%D8%B3 %D8%B1%D9%88%D8%B2 %D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1 اس ام اس های ویژه برای روز مادر ۱۳۹۲

مادران فرشتگانی اند که باید قدرشان را دانست. چرا که نمونه ای در دنیا از آنان یافت نمی شود. به مناسبت فرا رسیدن روز مادر، مجموعه ای ارزشمند از جدیدترین اس ام اس ها و پیامک های ویژه ی این روز عزیز را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید.

تاریخ روز مادر در کشورهای مختلف جهان، با یکدیگر متفاوت است. اما در کشور عزیزمان ایران، روز مادر برابر شده است با ۱۱ اردیبهشت ماه مصادف با ۲۰ جمادی الثانی / سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س).



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

  دانلود کلاه قرمزی 92

|پست برای 13 قسمت آپدیت شد |

کلاه قرمزی نام شخصیت عروسکی مجموعه تلویزیونی به نام صندوق پست و سه فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز و کلاه قرمزی و بچه ننه بود. این شخصیت عروسکی، بیشتر در سالهای دهه ۷۰ محبوب بود. در نوروز هر سال(از سال۸۸) نیز، معمولاً ویژه برنامه‌ای با به کارگیری کلاه قرمزی و شخصیت همراه آن، آقای مجری، در شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.هم اکنون می توانید نسخه ی با کیفیت این مجموعه ی تلوزیونی را تحت عنوان کلاه قرمزی 92 از وب سایت میهن دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان به علت تصادف شدید رانندگی در آستانه مرگ است!

خرم سلطان



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 نتایج تحقیقات متعدد نشان می دهد برخی از گیاهان در درمان سرطان موثر است.

اگر بیماری شما سرطان تشخیص داده شده است، با پزشک خود درباره استفاده از گیاهان دارویی مشورت کنید.به نقل از سایت «Readers Digest» همه سلول های سرطانی شبیه به هم نیست. سرطان ممکن است روی هر عضوی از بدن تاثیر بگذارد.

 

سلول ها در یک قسمت از بدن جهش پیدا می کند و از کنترل خارج می شود و در قسمت های دیگر پخش می شود.تقریباً همه سلول های سرطانی رشد سریعی دارد اما درمان آن به نوع سرطان، مرحله بیماری و قسمتی از بدن که درگیر بیماری است، ارتباط دارد، برخی از انواع سرطان ها تنها از طریق شیمی درمانی یا دارو درمان می شود، در حالی که برخی از انواع آن به جراحی، پرتودرمانی، شیمی درمانی یا هر دو نیاز پیدا می کند.
در این زمینه محققان روی گیاهان زیادی مطالعه و تاثیر آن ها را روی بهبود سرطان بررسی کرده اند.محققان امیدوارند که بتوانند از گیاهان برای درمان سرطان بیشتر از گذشته بهره بگیرند.در ادامه مطلب به برخی از این گیاهان اشاره می کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 عکسی را که در ادامه همین مطلب ملاحظه خواهید کرد، عکسی است از شباهت شدید یک مرد خارجی به امین حیایی.

شباهت جالب این مرد به امین حیایی !! (عکس) www.poonak.org
 
بدون شرح !!!
 
شباهت جالب این مرد به امین حیایی !! (عکس) www.poonak.org
 
شباهت جالب این مرد خارجی به امین حیائی
 
 


ارسال در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از روز گذشته در کما بود، ظهر امروز دوشنبه (۱۲ فروردین‌ماه) درگذشت.

مهدی احمدی تهیه کننده باسابقه سینمای ایران در گفت وگو با فارس گفت: متاسفانه عسل بدیعی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که بر اثر مسمومیت دارویی از روز گذشته در بیمارستان لقمان بستری شده بود، دقایقی پیش در بیمارستان لقمان به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد. – وی در ادامه گفت: ایشان در زمان حیات شان اعضای بدنشان را اهدا کرده بودند که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ایشان در حال انجام است. – احمدی درباره مراسم خاکسپاری زنده یاد بدیعی گفت: هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نیست اما احتمالا روز ۱۵ فروردین ماه و پس از تعطیلات خواهد بود.
 
http://download.ariyagame.com/wp-content/uploads/2013/02/AsanDownload.com_1242.jpg
 

به گزارش خبرنگار مهر، عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از دیروز به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان تهران بستری بود، ظهر امروز دار فانی را وداع گفت. وی در نهایت به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی درگذشت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 کنسرت خواننده های لس آنجلسی بنامهای ابی ، جمشید و منصور در اربیل روز سه شنبه (۶ فروردین ۱۳۹۲) با حمله مردم به این خواننده ها به خشونت کشیده شد و یکی از این خواننده ها به نام منصور بشدت کتک خورد و ابی هم جرات نکرد که به روی صحنه بیاید.به نحوی که یکی از جوانان کرد عراقی با زدن سیلی به گوش این خواننده لس آنجلسی وی را از صحنه به بیرون راند. در ادامه مردم با حمله به صحنه اجراء ، سازهای موسیقی را شکستند و آنها را به میان مردم پرت کردند.

http://www.yaftabad.com/wp-content/uploads/2013/03/n00206324-b.jpg

 

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، ، از سوی دیگر زنان لخت شرکت کننده در این کنسرت که متاسفانه ایرانی بودند از سوی جوانان اربیلی مورد تعرض قرار گرفتند و با لباسهای پاره و تن عریان از این کنسرت بیرون آمدند .عده ائی هم که تا توان داشتند فرار کردند تا مورد ضرب و شتم قرار نگیرند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

تمام قسمت های کارتون پت و مت Pat & Mat

 

 

دانلود کارتون پت و مت Pat & Mat ، تمام 78 قسمت بصورت کامل

 

 

 

دانلود کارتون پت و مت Pat & Mat ، تمام ۷۸ قسمت بصورت کامل با کیفیت بالا

نام کارتون : Pat & Mat ، کارتون پت و مت

سال انتشار : ۱۹۷۶ تا ۲۰۰۴

زمان : هر قسمت ۸ دقیقه

خلاصه داستان : کارتون پت و مت جزء محبوب ترین انیمیشن هایی است که تاکنون ساخته شده . این انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌ دهد که دچار مشکلات به وجود آمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ ریز می‌کنند که نتیجتأ مشکلات جدیدی به وجود می‌ آید . نهایتأ هر دو اقدام به حل مشکل با روش هایی عجیب و غریب می‌ کنند . نکته‌ ی خنده‌ دار این مجموعه جایی می‌ باشد که علاوه بر خنده‌ دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌ بینانه نسبت به زندگی را ارائه می‌ دهد. این دو شخصیت رویایی هرگز با به وجود آمدن مشکلات جدید دلسرد نمی‌شوند و مشکل را با روشهای تخیلی و نا متعارف حل‌ می‌کنند . این مجموعه همین‌ طور به‌ خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌ شده‌ است خاطره‌ انگیز می‌باشد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

قسمت های ۱ تا ۴۰ آماده دانلود می باشد

 

دانلود کارتون بسیار زیبا و بیاد ماندنی پلنگ صورتی ، قسمت های 1 تا 40 با کیفیت بالا


دانلود کارتون بسیار زیبا و بیاد ماندنی پلنگ صورتی ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام انیمیشن : The Pink Panther ، کارتون پلنگ صورتی

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

حجم : هر قسمت ۵۰ مگابایت

مدت زمان : ۷ دقیقه

کیفیت : DVDRip ، AVI

خلاصه داستان : پلنگ صورتی اجرای هنرمندانه ‌ای است از امیال و آرزوهای فروخفته و برآورده نشده ما «آدم بزرگ‌ها». منطق حاکم بر روابط «صورتی» با آدم‌های دور و برش یک منطق «کاریکاتوری» است نه یک منطق «کارتونی». ما با پلنگ صورتی فارغ ‌البال می‌دویم ، توسط اتومبیل‌های در حال حرکت زیر گرفته می‌شویم ، از بالای پشت بام یک آسمان‌ خراش به پایین سقوط می‌کنیم ، از انفجار مهیب یک بمب در دو قدمی ‌مان شوکه می‌شویم ، ویران می‌شویم ، تغییر شکل می‌دهیم اما دوباره قد راست می‌کنیم ولو با پیکری زخمی خرامان خرامان راه را ادامه می‌دهیم. این خودِ خود زندگی است. او یکی از ماهاست یکی از خودمان که می‌خواهد در کمال خونسردی ، همه قواعد و قوانین حاکم بر محیط زیستش را برای رسیدن به هدفی نه چندان با ارزش نقض نماید و …



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

سریال کارتونی فوتبالیست ها Shin Captain Tsubasa

 

 

دانلود کامل سریال کارتونی فوتبالیست ها Shin Captain Tsubasa

 

 

 

دانلود کامل سریال کارتونی فوتبالیست ها Shin Captain Tsubasa ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا

نام انیمیشن :  Shin Captain Tsubasa 1989

ژانر : انیمیشن ، ماجرایی

تعداد قسمت ها : ۱۳ قسمت

حجم : هر قسمت ۱۸۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip ، AVI

زبان : ترکی ، Turkish

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : اعزام تیم ژاپن به مسابقات جهانی در سری دیگه ای به نام Shin Captain Tsubasa در ۱۳ قسمت ساخته شده که با بازگشت تارو میساکی و واکی بایاشی به تیم ژاپن و مسابقه با تیم های قدرتمند ایتالیا – فرانسه – آرژانتین و آلمان همراه است …



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

فصل پنجم ۵ کارتون لاک پشت های نینجا ، ۱۳ قسمت کامل

دانلود کامل فصل پنجم 5 کارتون لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles

دانلود کامل فصل چهارم ۴ کارتون لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles ، با کیفیت بالا

 

کارتون لاک پشت های نینجا محصول سال ۲۰۰۳ به صورت زبان انگلیسی

 

توضیحات : لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles) یا به طور مرسوم‌ تر لاک‌ پشت‌ های نینجا (به انگلیسی: Ninja Turtles)، همچنین لاک‌ پشت‌ های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌ پشت جهش‌ یافته انسان‌ گون (به نام‏‎های میکل‌ آنجلو، لیوناردو، دوناتلو و رافائلو) است که نینجو تسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌ یافته و انسان‌ گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌ کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌ روند . این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ آفریده شد و بعداً از روی آن مجموعه پویانمایی ، فیلم ، بازی رایانه ای، اسباب بازی و دیگر محصولات ساخته شد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

فصل چهارم ۴ کارتون لاک پشت های نینجا ، ۲۶ قسمت کامل

دانلود کامل فصل چهارم ۴کارتون  لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles ، با کیفیت بالا

کارتون لاک پشت های نینجا محصول سال ۲۰۰۳ به صورت زبان انگلیسی

توضیحات : لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles) یا به طور مرسوم‌ تر لاک‌ پشت‌ های نینجا (به انگلیسی: Ninja Turtles)، همچنین لاک‌ پشت‌ های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌ پشت جهش‌ یافته انسان‌ گون (به نام‏‎های میکل‌ آنجلو، لیوناردو، دوناتلو و رافائلو) است که نینجو تسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌ یافته و انسان‌ گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌ کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌ روند . این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ آفریده شد و بعداً از روی آن مجموعه پویانمایی ، فیلم ، بازی رایانه ای، اسباب بازی و دیگر محصولات ساخته شد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 فصل سوم ۳ کارتون لاک پشت های نینجا ، ۲۶ قسمت کامل

دانلود کامل فصل سوم کارتون لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles ، با کیفیت بالا

کارتون لاک پشت های نینجا محصول سال ۲۰۰۳ به صورت زبان انگلیسی

توضیحات : لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles) یا به طور مرسوم‌ تر لاک‌ پشت‌ های نینجا (به انگلیسی: Ninja Turtles)، همچنین لاک‌ پشت‌ های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌ پشت جهش‌ یافته انسان‌ گون (به نام‏‎های میکل‌ آنجلو، لیوناردو، دوناتلو و رافائلو) است که نینجو تسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌ یافته و انسان‌ گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌ کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌ روند . این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ آفریده شد و بعداً از روی آن مجموعه پویانمایی ، فیلم ، بازی رایانه ای، اسباب بازی و دیگر محصولات ساخته شد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

دانلود کامل فصل دوم 2 کارتون لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles – با لینک مستقیم

دانلود  کامل فصل دوم ۲ کارتون لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles – با لینک مستقیم

کارتون لاک پشت های نینجا محصول سال ۲۰۰۳ به صورت زبان انگلیسی

توضیحات : لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles) یا به طور مرسوم‌ تر لاک‌ پشت‌ های نینجا (به انگلیسی: Ninja Turtles)، همچنین لاک‌ پشت‌ های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌ پشت جهش‌ یافته انسان‌ گون (به نام‏‎های میکل‌ آنجلو، لیوناردو، دوناتلو و رافائلو) است که نینجو تسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌ یافته و انسان‌ گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌ کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌ روند . این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ آفریده شد و بعداً از روی آن مجموعه پویانمایی ، فیلم ، بازی رایانه ای، اسباب بازی و دیگر محصولات ساخته شد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

دانلود کامل فصل اول کارتون لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles

 

کارتون لاک پشت های نینجا محصول سال ۲۰۰۳ به صورت زبان انگلیسی

 

توضیحات : لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles) یا به طور مرسوم‌ تر لاک‌ پشت‌ های نینجا (به انگلیسی: Ninja Turtles)، همچنین لاک‌ پشت‌ های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌ پشت جهش‌ یافته انسان‌ گون (به نام‏‎های میکل‌ آنجلو، لیوناردو، دوناتلو و رافائلو) است که نینجو تسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌ یافته و انسان‌ گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌ کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌ روند . این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ آفریده شد و بعداً از روی آن مجموعه پویانمایی ، فیلم ، بازی رایانه ای، اسباب بازی و دیگر محصولات ساخته شد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

دانلود رایگان انیمیشن سریالی پاندا کونگ فو کار با دوبله فارسی ، با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان انیمیشن سریالی پاندا کونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness با دوبله فارسی ، با لینک مستقیم

نام انیمیشن : Kung Fu Panda Legends of Awesomeness

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی

حجم : هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip 720p ، MKV

دوبله فارسی

خلاصه داستان : انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام “افسانه های شگفت انگیز” که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

دانلود فصل اول انیمیشن فوق العاده جذاب بره ناقلا Shaun The Sheep

 

دانلود فصل اول انیمیشن فوق العاده جذاب بره ناقلا Shaun The Sheep ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Shaun The Sheep Season 1

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۰۶

تعداد قسمت ها : ۲۰ قسمت

مدت زمان : هر قسمت ۸ دقیقه

حجم : ۱ گیگابایت

کیفیت : HDTV ، AVI

خلاصه داستان : انیمیشن فوق العاده زیبا و دیدنی بره ناقلا به مسائل خنده داری در یک مزرعه می پردازد. هربار گوسفندان با مسائلی روبرو می شوند و برای حل آن ها دست به کارهایی خنده دار می زنند و …



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

دانلود SpongeBob SquarePants Disorder In The Deep 2013 انیمیشن باب اسفنجی اختلال در اعماق
| دانلود انیمیشن SpongeBob SquarePants Disorder In The Deep 2013 - کیفیت DVDRip |

ژانر : انیمیشن

کیفیت : DVDRip
فرمت : mkv
انکودر : SHQ@Ganool
اطلاعات کامل: Amazon
خلاصه داستان :
وقتی که باب اسفنجی مجبور می شود که یک گزارش شفاهی ارائه دهد، در همان میان در اقیانوس ازدحامی می شود و اسکوئیدوارد در کارش صدمه میبیند؛ باب اسفنجی و پاتریک مشغول بازی خشنی از گلف مینیاتوری بودند که...
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 کیت اول و دوم تیم پرسپولیس-Perspolis Home & AwayReviewed byمهدیonMar 18Rating:5.0دانلود کیت اول و دوم تیم پرسپولیس-Perspolis Home & Awayکیت پرسپولیس رو که یکی از کاربران خوب انجمن ساخته رو برای دانلود آماده کردیم.برای مشاهده در سایز اصلی روی عکس کلیک کنید سازنده:Ali

دانلود کیت اول و دوم تیم پرسپولیس-Perspolis Home & Away

g371 Untitled1 دانلود کیت اول و دوم تیم پرسپولیس Perspolis Home & Away

کیت پرسپولیس رو که یکی از کاربران خوب انجمن ساخته رو برای دانلود آماده کردیم.برای مشاهده در سایز اصلی روی عکس کلیک کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 و مشاهده فیلم آموزشی تمامی تکنیک ها و دریبل های PES 2013Reviewed byمهدیonMar 18Rating:5.0دانلود فیلم آموزشی تمامی تکنیک ها و دریبل های PES 2013سلام دوستان امروز چندتا فیلم آموزشی پیدا کردم و تو کانال رسمی سایت تو آپارات آپلود کردم الان فیلم آموزشی تکنیک ها و دریبل های PES 2013 رو میزارم لینک دانلود هم بعدا برای اعضای ویژه قرار میگیره

pes 2013 toturial 1 دانلود و مشاهده فیلم آموزشی تمامی تکنیک ها و دریبل های PES 2013

سلام دوستان امروز چندتا فیلم آموزشی پیدا کردم و تو کانال رسمی سایت تو آپارات آپلود کردم

الان فیلم آموزشی تکنیک ها و دریبل های PES 2013 رو میزارم

لینک دانلود هم بعدا برای اعضای ویژه قرار میگیره

برای مشاهده فیلم آموزشی به ادامه مطلب برید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 و مشاهده فیلم آموزشی زدن پنالتی در PES 2013Reviewed byمهدیonMar 18Rating:5.0دانلود فیلم آموزشی زدن پنالتی در PES 2013این هم فیلم آموزشی ضربه زدن پنالتی در PES 2013 که باز هم تو آپارات آپلود کردم

pes 2013 toturial 2 دانلود و مشاهده فیلم آموزشی زدن پنالتی در PES 2013

این هم فیلم آموزشی ضربه زدن پنالتی در PES 2013 که باز هم تو آپارات آپلود کردم

برای مشاهده فیلم آموزشی به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 و مشاهده فیلم آموزشی کرنر و سرزدن در PES 2013Reviewed byمهدیonMar 18Rating:5.0دانلود و مشاهده فیلم آموزشی کرنر و سرزدن در PES 2013یه فیلم دیگر هم تو آپارات آپلود کردم.این فیلم آمورش کرنر زدن و گل کردن اون تو PES رو نشون میده

pes 2013 toturial 3 دانلود و مشاهده فیلم آموزشی کرنر و سرزدن در PES 2013

یه فیلم دیگر هم تو آپارات آپلود کردم.این فیلم آمورش کرنر زدن و گل کردن اون تو PES رو نشون میده

برای مشاهده فیلم به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 لود و مشاهده فیلم آموزشی شوت از راه دور در PES 2013Reviewed byمهدیonMar 18Rating:5.0دانلود و مشاهده فیلم آموزشی شوت از راه دور در PES 2013این هم یکی دیگر از فیلم های آموزشی که امروز جمع آوری کردم.در این فیلم آموزش شوت از راه دور رو میتونید یاد بگیرید

pes 2013 toturial 4 دانلود و مشاهده فیلم آموزشی شوت از راه دور در PES 2013

این هم یکی دیگر از فیلم های آموزشی که امروز جمع آوری کردم.در این فیلم آموزش شوت از راه دور رو میتونید یاد بگیرید

برای مشاهده فیلم به ادامه مطلب برید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 دانلود و مشاهده آموزش انواع ضربه آزاد در PES 2013Reviewed byمهدیonMar 18Rating:5.0دانلود و مشاهده انواع ضربه آزاد در PES 2013این مطلب دارای تو تا فیلم هست که یکی آموزش ضربه آزاد از فاصله کوتاه و یکی دیگر آموزش ضربه آزاد از فاصله متوسط هست برای مشاهده هردوتا فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید

pes 2013 toturial 5 دانلود و مشاهده آموزش انواع ضربه آزاد در PES 2013

این مطلب دارای تو تا فیلم هست که یکی آموزش ضربه آزاد از فاصله کوتاه و یکی دیگر آموزش ضربه آزاد از فاصله متوسط هست

برای مشاهده هردوتا فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

اسلایدر

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد