Micro Windows XP نسخه پرتابل ویندوز ایکس پی است که می تواند با استفاده از سی دی یا فلش اجرا شود. با این ویندوز کم حجم بدون نیاز به نرم افزار های ماشین مجازی از جمله VMWARE به راحتی می توانید ویندوز ایکس پی پرتابل را در هر Windows دیگری اجرا کنید. این Windows کاملا آپدیت شده می باشد و تمام امکانات یک ویندوز ایکس پی را داراست و به راحتی می توانید از آن به صورت اشتراکی و بدون نیاز به نصب استفاده کنید. هم اینک شما عزیزان می توانید با دانلود کم حجم و به راحتی این پک با ارزش را دریافت و از آن لذت ببرید. امیدواریم با دانلود ویندوز ایکس پی پرتابل بتوانید مشکلاتی که گاهی با خرابی ویندوزتان دارید را مرتفع کنید. 

دانلود Portable Windows XP - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب

دانلود ( Portable Windows XP - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب ) در ادامه مطلب . . .





ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 


مایکروسافت نامی است که بسیاری از ما در بدو آشناییمان با رایانه آن را بسیار شنیدیم. با ویندوز معروفش و نرم افزار های کاربردی دیگرش.روز به روز با این کمپانی بزرگ، پیش رفتیم تا به نقطه ای برسیم که هستیم و شاهد باشیم نسخه جدیدی از سیستم عامل قدرتمند این کمپانی در حال عرضه می باشد.ویندوز ۸ یا همان به انگلیسی: Windows 8 ، آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که قرار است در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شود. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود.

ویندوز ۸ را می توان اوج سرعت ، زیبایی ،کارایی سیستم عامل مایکروسافت نامید که شاید تعجب کاربران را بر انگیزد.این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی ۳ و بلوتوث ۳، پشتیبانی از پردازنده های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

سخت‌افزار لازم برای استفاده از ویندوز ۸:
مایکروسافت، سخت‌افزار لازم برای ویندوز ۸ را همان سخت‌افزار مورد نیاز برای ویندوز ۷ اعلام کرده است.

اپ استور در ویندوز ۸:
اپ استور پایگاهی جامع برای دانلود تمام نرم افزارهای تحت یک سیستم عامل میباشد. کاری موفق که در شرکت اپل روی iOS به شهرت رسید. بعد ها با گوگل با اندروید مارکت به جنگش رفت و کمی بعد «مارکت پلیس» ویندوز فون هم به رقبا اضافه شد. کاربران هم از این جریان رضایت بسیار داشتند. دیگر نیاز نبود برای خرید یک نرم افزار، سایت های زیادی را زیر و رو کنند یا از خانه بیرون رفته و به فروشگاه های نرم افزاری مراجعه کنند. همه چیز در یک وبسایت خلاصه می شد.

مارکت ویندوز ۸:
ویندوز ۸ هم فروشگاه نرم افزار خودش را خواهد داشت. حالا کاربران ویندوز می توانند از این مساله خوشحال باشند که یک پایگاه جامع نرم افزاری برای این سیستم عامل هم شکل خواهد گرفت.

این مطلب توسط گیگا دانلود فارسی تهیه شده و کمیاببا افتخار این نسخه از ویندوز را در اختیار شما قرار می دهد. کمیاب نسخه جدید و آزمایشی سیستم عامل محبوب ۸ را برای نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به همراه لینک مستقیم دانلود برای عموم علاقمندان به صورت رایگان آماده دریافت قرار داده است. البته فایل دریافتی به صورت ISO بوده و بعد از دریافت فایل میبایست آن را بر روی یک DVD رایت کنید و به راحتی و سهولت نصب و استفاده نمایید و برای داشتن جدیدترین های دنیای نرم افزار همراه ما باشید…

نام نرم افزار: Windows 8
نسخه ویرایش شده: Windows 8 Developer Preview Build 8102 M3
حجم فایل: ۳٫۵ GB
سال تهیه: ۲۰۱۲
کارگاه سازنده: Microsoft
وب سایت: http://www.microsoft.com
تهیه و گردآوری توسط: GiGa Download
رمز بازگشائی فایل فشرده شده: No
سریال/کرک: Freeware
نوع سیستم عامل اجرائی: Windows



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:ویندوز, توسط shahab zareshahi

اسلایدر

صفحه قبل 1 صفحه بعد