آخرین ویرایش سیستم عامل آندروید Android Os Version 2.2

  


مطمئناً تا به حال به غیر از ویندوز با سیستم عامل هایی چون مکینتاش, لینو کس و… در کنار آن کار نموده اید. مدتی پیش گوگل تصمیم گرفت تا سیستم عامل گوشی های همراه آندروید را برای کامپیوتر, لپ تاب و تلبت ها منتشر سازد. این سیستم عامل پر سرعت اولین سیستم عمل موبایل بر روی کامپیوتر می باشد که امکاناتی جدیدتر را با خود آورده که رقبایی قدرتمند چون Symbian و…  به خود جذب کرده است. این سیستم عامل حجم مناسبی دارد که گوگل برای هر سیستم به طور ویژه آن را طراحی کرده است یعنی برای اجرای این سیستم عامل بر روی هر سیستم باید نسخه مربوطه به آن را دریافت نمایید. این سیستم عامل توانایی  اجرای تمامی فایل ها, بازی ها, برنامه ها و… فایل های مربوط Android را بر روی کامپیوترها, تبلت ها را بدون نقص و امکانات و ابزار هایی خارق العاده را به همراه دارد این سیستم عامل که در نوع خود تک می باشد دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای میباشد که کابرانی میلیونی را از تک تک نقاط دنیا به خود آشنا ساخته مثل Live بودن آن که به شما امکان کار با سیستم را بدون نیاز به نصب و حداقل مصرف از سیستم آن را اجرا و از کار با آن لذت ببرید. البته به این موضوع خیلی مهم باید اشاره کرد که فعلاً تمامی نسخه های به ثبت رسیده بر روی کامپیوتر آزمایشی بوه ولی بارها دیده شده که اس که این سیستم عامل خیلی بهتر از خود تلفن همراه های آندروید عمل نموده.

 

چند نکته بسیار مهم :

به این دلیل که گوگل به طور مخصوص برای هر سیستم به طور جداگانه این سیستم عامل را طراحی کرده شما باید نسخه مرتبط با کامپیوتر خود را دانلود و نصب نمایید
برای کامپیوتر های که از مادربوردی به غیر از Asus استفاده میکنند ویرایش ” دکستاپ ”
برای کامپیوترهایی که از مادربورد های Asus استفاده میکنند ویرایش ” Asus ”
برای انواع تبلت ها و نوت بوک های شرکت های به غیر از Asus از ویرایش ” دکستاپ ”
برای لپ تاپ های شرکت Asus از ویرایش “ لپ تاپ Asus ”
و برای لپ تاپ ها شرکت Dell حتماً از ویرایش ” Dell ” استفاده نمایید
و برای دنبال کردن مرحل آموزش شما سه نرم افزار Winrar, UltraIso, UNetbootin را در اختیار داشته باشید که میتوانید در انتهای مطلب به دریافت آنها اقدام نمایید

آموزش استفاده بر روی فلش:

ابتدا فایل دانلودی را اکسترکت و آموزش زیر را دنبال کنید. پس خارج سازی از حالت فشرده شما با یک فایل با فرمت iso مواجه خواهید شد. شما یک فلش دیسک با حجم متناسب حداقل ۲۵۶ مگابایت را فرمت و فایل Iso خاج شده را با استفاده از نرم افزار UNetbootin اجرا و گزینه Disk Image را سپس درایو فلش دیسک را انتخاب کرده و اطلاعات داخل فایل Iso بدون مشکل انقال خواهد یافت. برای اجرا سیستم عامل شما میتوانید به راحتی فلش را کامپیوتر متصل و کامپیوتر را رستارت نموده و وارد منوی بوت سیستم شوید و گزین اجرا را انتخاب کنید اگر مراحل بالا را به طور صحیح دنبال کرده باشید سیستم عامل بدون مشکل اجرا و شما میتوانید از کار با آن لذت ببرید.

آموزش استفاده بر روی CD/DVD:

برای استفاده از سیستم عامل بر روی CD/DVD مانند روش بالا فایل دانلودی را اکسترکت کرده و مراحل را دنبال کنید. فایل Iso خارج شده را با نرم افزار UltraIso اجرا کرده و در صفحه ی باز شده در بالای صفحه گزینه BurnImage را انتخاب و درایوی که CD/DVD در آن قرار دارد را انتخاب و با سرعت ۴x بر روی یک دی وی دی یا سی دی خام رایت نمایید. پس اتمام ذخیره سازی اطلاعات بر روی CD/DVD آن را در دی وی دی یا سی دی رام قرار داده کامپیوتر را رستارت کنید و پس از وارد شدن به منوی بوت گزینه اجرا را انتخاب کنید اگر مراحل را بدون اشکال دنبال کرده باشید پس از چند ثانیه سیستم عمل بالا خواهد آمد.

آموزش نصب بازی و برنامه بر روی سیستم عامل :

برای این کار کافی است تا برنامه یا بازی دانلود شده یا خریداری شده و… را در یک رم موبایل یا فلش کپی کنید آن را به رایانه متصل و در منوی سیستم عامل آندروید وارد قسمت File Manager شده و به نصب آن بپردازید اگر مراحل را درست دنبال کرده باشید میتوانید از کار با آن ها لذت ببرید.

 

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۳۱۰ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

منبع : www.kamyab.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi

اسلایدر