pes 2013 logo kit toturial آموزش واردکردن کیت در PES 2013

سلام دوستان.پس از آموزش وارد کردن فیس باید آموزش وارد کردن کیت رو هم میزاشتیم ولی خب من به کل یادم رفته بود.تا اینکه دیدم خیلی ها در وارد کردن

کیت ها و لباس ها مشکل دارند و همینطور در یاهو و یا کامنت پست ها این سوال رو میپرسند.پس امروز این آموزش رو میزارم



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

 

سخه جدید بازی عصر یخبندان ۴ - Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 منتشر شد. بازی عصر یخبندان ۴ بسیار زیبا را کمتر کسی پیدا می شود که با آن آشنایی نداشته باشد. بازی Ice Age 4 در باره المپیک زمستانی حیوانات عصر یخی می باشد. این قسمت از بازی سبک مختص به خود را دارد و ماجرایی جدید را رقم میزند که گیمر در آن بنسخه جدید بازی عصر یخبندان ۴ - Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 منتشر شد. بازی عصر یخبندان ۴ بسیار زیبا را کمتر کسی پیدا می شود که با آن آشنایی نداشته باشد. بازی Ice Age 4 در باره المپیک زمستانی حیوانات عصر یخی می باشد. این قسمت از بازی سبک مختص به خود را دارد و ماجرایی جدید را رقم میزند که گیمر در آن باید سعی در انجام ماموریت ها باشد تا به هدف برسد.

.

مسابقات فراوان المپیک و بازی های پازلی بسیار شاد با حضور کاراکترهای انیمیشن عصر یخبندان بر زیبایی بازی افزوده است. همینطور شما می توانید بازی بازی عصر یخبندان ۴ با کاراکترهای جدید انیمیشن عصیر یخی و دموهای این انیمیشن آشنا شوید. شما در بازی Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 می توانید به صورت تکی و یا به صورت چند نفره به رقابت باهم بپردازید. شما هم اکنون می توانید بازی عصر یخبندان ۴ را از سایت دنیا دانلود دریافت نمایید.اید سعی در انجام ماموریت ها باشد تا به هدف برسد.

.

مسابقات فراوان المپیک و بازی های پازلی بسیار شاد با حضور کاراکترهای انیمیشن عصر یخبندان بر زیبایی بازی افزوده است. همینطور شما می توانید بازی بازی عصر یخبندان ۴ با کاراکترهای جدید انیمیشن عصیر یخی و دموهای این انیمیشن آشنا شوید. شما در بازی Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 می توانید به صورت تکی و یا به صورت چند نفره به رقابت باهم بپردازید. شما هم اکنون می توانید بازی عصر یخبندان ۴ را از سایت دنیا دانلود دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 دانلود Learn Freestyle Football Collection مجموعه کامل آموزش تکنیک های فوتبال
| کامل ترین مجموعه آموزش تکنیک های فوتبال |

همانطور که میدانید فوتبال نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور ها محبوب ترین ورزش جهان به شمار میرود. فوتبال آزاد نیز نوع خیابانی این ورزش پرطرفدار میباشد که در سراسر جهان انجام میشود. ورزش فوتبال در سدهٔ دوم و سوم پیش از میلاد از آسیا در کشور چین ظهور کرد و به با گذشت زمان به موقعیت کنونی رسید. اکنون شاهد پیشرفت روزافزون این ورزش هستیم و روز به زور افراد زیادی به این ورزش علاقه مند میشوند. تکنیک هایی که با توپ گرد می توان انجام داد دارای گستردگی زیادی بوده و افراد بسیار علاوه بر بازی ساده تکنیک های آن را ترجیح می دهند. در این مجموعه نیز به تمامی تکنیک های قابل اجرا اشاره شده است. مربی حرفه ای بیلی وینگروو نیز در ساخت این مجموعه مشارکت داشته است. برای یادگیری فوتبال به طور حرفه ای این مجموعه گزینه مناسبی خواهد بود. هم اکنون شما میتوانید این مجموعه فوق العاده را به طور رایگان از میهن دانلود دریافت نمائید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Games And AppZ Pack 48-AnDrOiD | 770 MB

 

Games And Appz Pack پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Games And Appz Pack

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.

اما ویندوزی که امروز در وبسایت دانلودها به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

 

win8 all in one 36in1 cover بی نظیرترین مجموعه ویندوز 8 با نام Windows 8 AIO 36in1

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 دانلود پچ PESEdit 2013 Patch 3.2

[دانلود با لینک مستقیم]

PESEdit3.2 دانلود پچ PESEdit 2013 Patch 3.2

و بعد از ارائه پچ ۳٫۱ و موفقیت این پچ حالا PESEdit 3.2 را با یک لیگ جدید و قدرتمند تر از سری های قبل فرستاده … این لیگ , سوپرلیگ ترکیه هست که ۱۵ تیم به اون اضافه شده و در این پچ ۱۵ تیم ساخته شده با ۳ تیمی که از قبل درون بازی بوده این لیگ رو کامل کردند و بیرون فرستادن لازم به ذکر است که ۳ روز دیگر در تاریخ ۷ مارس یا ۱۷ اسفند DLC 4.00 کونامی بیرون می آید که اون کفش های جدید را در خود دارد و همچنین آخرین نقل و انتقالات هنوز هیچ اطلاعات دیگری در مورد این پچ نداریم …



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 pes2013 farsi 1 دانلود گزارش فارسی بازی PES 2013 با صدای مزدک میرزایی

امروز برای شما دوستان پچ گزارش فارسی بازی PES 2013 با صدای گزارشگر محبوب تلویزیون مزدک میرزایی رو آماده دانلود کردم. این گزارش شامل گزارش کارشناس در حین بازی هم می باشد.

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۹۲ والپیپر زیبا با موضوع گل آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Flowers مجموعه 292 والپیپر زیبا با موضوع گل Flowers HD Wallpapers



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

دانلود Barcelona vs AC Milan 720p مسابقه فوتبال بارسلونا و میلان
جام باشگاه های اروپا -بازی برگشت -   بارسلونا و میلان  12.3.2013 
|گل های بازی با کیفیت HD 720p + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p |

از دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در مهم‌ترين و حساس‌ترين بازي تيم فوتبال بارسلونا که بازي رفت را با نتيجه 2 بر صفر در سن‌سيرو مغلوب ميلان شده بود، در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوکمپ ميزبان روسونري بود که اين بازي در پايان با نتيجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پايان رسيد.
به گزارش فارس، ليونل مسي خيلي زود و در دقيقه 5 با ضربه‌اي زيبا از روي خط محوطه جريمه دروازه ميلان را گشود تا بازي بيش از پيش حساس شود و بارسلونايي‌ها اميدوار به بازگشت نتيجه دور رفت باشند.
پس از اين گل بارسلونا بر شدت حملات خود افزود و در صحنه‌اي روي شوت اينيستا و با دفع ناقص آبياتي دروازه‌بان ميلان توپ به تيرک افقي دروازه برخورد کرد و در ادامه نيز ضربه سر مسي به پشت دروازه رفت و وارد دروازه نشد.
دقيقه 40 ليونل مسي باز هم گلزني کرد تا بارسا نتيجه دور رفت را جبران مند و 2 بر صفر پيش افتد. در نهايت نيز نيمه اول با نتيجه 2 بر صفر به سود بارسا به پايان رسيد.
برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

اسلایدر

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد