کتاب آموزشی که برایتان آماده شده حاصل ۸ ماه زحمت آقای رحمانی می شود و از منابع معتبر آموزش گیتار خارجی برگرفته شده است. در این کتاب با موسیقی و نواختن گیتار در سطح متوسط البته بصورت تئوری آشنا خواهید شد.

Guitar Haftegy.ir  دانلود کتاب آموزش گیتار به زبان فارسی   pdf

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 شاهنامه ، اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی، یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های جهان، مهم‌ترین نامهٔ اندیشهٔ سیاسی ایران‌شهری در دورهٔ اسلامی ، شاهکار حماسی زبان فارسی و حماسهٔ ملی ایرانیان و نیز بزرگ‌ترین سند هویت ایشان است، چنان که ضیاءالدین ابن اثیر آن را قرآن ایرانیان خوانده‌است.

 
shahnameh دانلود کتاب شاهنامه فردوسی بصورت کامل


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

288071 806 نام 8 کاندیدای نهایی انتخابات + بیوگرافی

صلاحیت برخی چهره های مطرح از سوی شورای نگهبان احراز نشد:اکبر هاشمی رفسنجانی، اسفندیار رحیم مشایی، سعیدی‌کیا، کواکبیان، منوچهر متکی،علی فلاحیان، اکبر اعلمی، پرویز کاظمی، صادق واعظ زاده، علی‌احمدی،زاکانی، حسین نصیرزاده، حسن سبحانی‌نیا و…



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi
 دانلود Kangaroo Mob 2012 مستند انبوه کانگوروها

|مستند ( Kangaroo Mob ) محصول 2012 PBS  با کیفیت HD 720p|


مستندی که برای شما آماده کرده ایم ، نگاهی ویژه به زندگی کانگوروها در استرالیا دارد. حیواناتی که پس از یک دوره خشک سالی از حیات وحش استرالیا به پایتخت این کشور مهاجرت می کنند.این مستند زندگی کانگوروی مادر به نام Madge و دو فرزندش Sonny و Alice را روایت می کند
کانگورو در استرالیا و گینه نو زندگی می‌کند. کانگورو می‌تواند به کمک پاهایش پرش‌های بلندی انجام دهد. طول این پرشها به سه متر هم می‌رسد. دم کانگوروها بلند و عضلانی است. نوع ماده دارای کیسه ایست که نوزاد کانکورو پس از به دنیا آمدن به داخل آن رفته و در آنجا از شیر مادر تغذیه می‌کند تا به رشد کافی رسیده و قادر به زندگی در بیرون کیسه شود. نوزاد کانگورو در هنگام تولد جثه‌ای بسیار کوچک دارد که قطر آن از دو سانتیمتر بیشتر نمی‌شود.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

در این مطلب، سری جدیدی از تصاویر سوژه های داغ و خنده دار وطنی را در اردیبهشت ماه برای شما عزیزان آماده کردیم که امیدواریم لذت ببرید.

733818 455359334537941 852845298 n سری تازه از تصاویر داغ سوژه های خنده دار وطنی   اردیبهشت ماه



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi
سری جدیدی از اس ام اس های خنده دار و بمب خنده را در اردیبهشت ۹۲ برای شما عزیزان آماده کردیم که امیدواریم لذت ببرید.
khnd11 اس ام اس های خنده دار و بمب خنده 92
 

من بچه بودم آرزو داشتم مادربزرگم بزاره دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم !
یه همچین آدمی قانعی بودم من !
::



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

%D8%A7%D8%B3 %D8%A7%D9%85 %D8%A7%D8%B3 %D8%B1%D9%88%D8%B2 %D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1 اس ام اس های ویژه برای روز مادر ۱۳۹۲

مادران فرشتگانی اند که باید قدرشان را دانست. چرا که نمونه ای در دنیا از آنان یافت نمی شود. به مناسبت فرا رسیدن روز مادر، مجموعه ای ارزشمند از جدیدترین اس ام اس ها و پیامک های ویژه ی این روز عزیز را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید.

تاریخ روز مادر در کشورهای مختلف جهان، با یکدیگر متفاوت است. اما در کشور عزیزمان ایران، روز مادر برابر شده است با ۱۱ اردیبهشت ماه مصادف با ۲۰ جمادی الثانی / سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س).



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

  دانلود کلاه قرمزی 92

|پست برای 13 قسمت آپدیت شد |

کلاه قرمزی نام شخصیت عروسکی مجموعه تلویزیونی به نام صندوق پست و سه فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز و کلاه قرمزی و بچه ننه بود. این شخصیت عروسکی، بیشتر در سالهای دهه ۷۰ محبوب بود. در نوروز هر سال(از سال۸۸) نیز، معمولاً ویژه برنامه‌ای با به کارگیری کلاه قرمزی و شخصیت همراه آن، آقای مجری، در شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.هم اکنون می توانید نسخه ی با کیفیت این مجموعه ی تلوزیونی را تحت عنوان کلاه قرمزی 92 از وب سایت میهن دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان به علت تصادف شدید رانندگی در آستانه مرگ است!

خرم سلطان



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 نتایج تحقیقات متعدد نشان می دهد برخی از گیاهان در درمان سرطان موثر است.

اگر بیماری شما سرطان تشخیص داده شده است، با پزشک خود درباره استفاده از گیاهان دارویی مشورت کنید.به نقل از سایت «Readers Digest» همه سلول های سرطانی شبیه به هم نیست. سرطان ممکن است روی هر عضوی از بدن تاثیر بگذارد.

 

سلول ها در یک قسمت از بدن جهش پیدا می کند و از کنترل خارج می شود و در قسمت های دیگر پخش می شود.تقریباً همه سلول های سرطانی رشد سریعی دارد اما درمان آن به نوع سرطان، مرحله بیماری و قسمتی از بدن که درگیر بیماری است، ارتباط دارد، برخی از انواع سرطان ها تنها از طریق شیمی درمانی یا دارو درمان می شود، در حالی که برخی از انواع آن به جراحی، پرتودرمانی، شیمی درمانی یا هر دو نیاز پیدا می کند.
در این زمینه محققان روی گیاهان زیادی مطالعه و تاثیر آن ها را روی بهبود سرطان بررسی کرده اند.محققان امیدوارند که بتوانند از گیاهان برای درمان سرطان بیشتر از گذشته بهره بگیرند.در ادامه مطلب به برخی از این گیاهان اشاره می کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

اسلایدر

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد